Calendar

 

 

 


Există o limită minimă de vârstă pentru spectacolele voastre?
Fiecare spectacol are o limită minimă de vârstă, deoarece poveștile pe care le spunem pe scenă sunt mai bine înțelese de publicul adult, dar spectacolele noastre sunt potrivite și pentru copii.

Cum pot contacta Lightwave Theatre Company?
Ne puteți trimite un e-mail la contact[at]lightwave-theatre[dot]com sau ne puteți suna la +40 740 067 505, iar noi vă vom oferi toate informațiile de care aveți nevoie.

Pot să dau biletul meu altcuiva?
Desigur, chiar încurajăm oferirea biletelor drept cadouri. Dacă ați făcut o rezervare, numele dvs. va fi la intrarea în teatru, pe o listă. Persoana care primește cadoul trebuie să menționeze numele dvs. pentru a găsi rezervarea. Dacă ați achiziționat un bilet, instruiți persoana căreia îi oferiți biletul să-l prezinte colegului nostru de la intrare pentru a fi scanat.

Care este politica de rambursare (refund)?
Prin site-ul nostru, puteți rezerva locuri. Cumpărarea biletelor se poate face la teatru sau prin platformele de ticketing, care au propriile politici de rambursare. Dacă ați rezervat locurile prin site-ul nostru sau la numărul nostru de telefon, vă rugăm să ne contactați dacă sunteți sigur că nu puteți onora rezervarea, pentru a putea oferi locurile altcuiva.

Ce se întâmplă dacă spectacolul este anulat?
Vă vom trimite un e-mail la adresa folosită când ne-ați contactat pentru a vă informa și, dacă ați achiziționat biletul online, veți primi o rambursare completă.

Pot să-mi rezerv locul prin telefon?
Depinde de spectacol. Sunați-ne sau trimiteți-ne un mesaj (inclusiv pe WhatsApp) la +40 740 067 505 și vă vom oferi această informație.

Spectacolele voastre sunt subtitrate în engleză?
La cerere, putem oferi subtitrări în engleză pentru unele dintre ele. Cel mai bine este să ne contactați în avans pentru a verifica disponibilitatea.